wtorek, 23 września 2014

Akcja listowa #1 - Wysyłamy listy na Białoruś dla osób z Domu Opieki - zakończona

Koperta jest już zapakowana i zaadresowana. Dziękuję osobom, które zgłosiły się i wysłały do mnie swoje listy. Martyna, Joanna i Helena cieszę się, że chciałyście podzielić się cząstkową Waszych miejscowości z ludźmi z Domu Opieki :) Opóźnienie z wysyłką spowodowane jest brakiem odpowiedzi od dwóch osób, które również zadeklarowały się na przysłanie swoich listów. Niestety minęło już kilka dni odkąd wysłałam do nich wiadomości z przypomnieniem i pytaniem czy mam czekać na ich list. Ponieważ nie dostałam odpowiedzi zwrotnej a i nie mam ich listów w skrzynce, jutro nasze listy oficjalnie pójdą w świat :) Poniżej kilka zdjęć:

Przesłane listy

Listy przed włożeniem do koperty

Tył koperty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie komentarze, również sugestie i uwagi :)
Thank you for all comments, including suggestions and notes :)
Gracias por todo comentarios incluyendo sugerencias y notas :)